Zwroty i reklamacje

Procedura reklamacji : Kupujący ma możliwość złożyć reklamację do Sprzedającego pocztą elektroniczną na adres e-mailowy podany w Regulaminie Sklepu internetowego lub też w formie pisemnej na adres Sprzedającego również podany w Regulaminie Sklepu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać : imię, nazwisko, adres e-mail osoby Kupującej; data zawarcia Umowy będąca podstawą reklamacji; przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego; opis okoliczności uzasadniające reklamację; w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu – zdjęcie ukazujące uszkodzenie. Jeżeli podane w reklamacji informacje będą wymagać uzupełnienia, Sprzedający przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Reklamującego o uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w formie poprawnej; Odpowiedź na reklamację Sprzedający wysyła na podany przez reklamującego adres e-mailowy lub tez na tradycyjny adres w formie pisemnej. Odstąpienie od umowy : 1. Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia Kupującemu zamówionego towaru. 2. Kupujący chcący odstąpić od Umowy Sprzedaży wysyła do Sprzedającego oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z zachowaniem wymaganego terminu. 3. Oświadczenie można wysłać za pomocą poczty (listownie) lub też drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy. 4. W ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy należy odesłać wadliwy towar na adres Sprzedającego podany w Regulaminie. Kupujący odsyła wadliwy towar na własny koszt, przesyłki z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) zostaną odesłane do nadawcy. 5. Reklamujący może również skontaktować się telefonicznie bezpośrednio z wydawnictwem 731-179-576

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl